ads

Monday, October 19, 2015

Filled Under:

CERITA ARTIS : Emma Tampar Kamal Adli Di Taman Rekreasi !!


Ianya memang cukup mengejutkan apabila secara tiba-tiba pelakon popular Kamal Adli telah ditampar pelakon cantik Emma Maembong.

Apa yang difahamkan, kejadian itu dikatakan telah berlaku ketika pasangan pelakon itu dikatakan bersiar-siar di sebuah taman rekreasi di Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Menurut sumber lagi , Emma dikatakan berang dengan gelagat Kamal yang memerhatikan seorang gadis yang kebetulan berada berhampiran mereka ketika itu.

Menurut sumber berkata, pasangan terbabit pada mulanya dilihat berjalan berdua-duaan sebelum Emma tiba-tiba bertindak agresif dengan memarahi Kamal dan terus menampar pelakon itu .

Difahamkan, kejadian itu turut disaksikan oleh orang ramai yang kebetulan berada di situ dan reaksi agresif Emma nyata mengejutkan mereka yang berada disana .

Menurut sumber, Kamal juga turut tergamam dengan tindakan agresif Emma dan berdiri kaku tanpa sebarang tindak balas .

Kisah teman tapi mesra pasangan pelakon itu sememangnya bukanlah rahsia lagi .

Walaupun sering dilihat semakin terbuka berbicara mengenai hubungan itu, tetapi mereka tidak pernah mengakui status sebenar sama ada mereka pasangan kekasih ataupun sebaliknya.

Namun, apabila melihat kemesraan yang ditunjukkan oleh pelakon drama Jodoh Sebelah Pintu ketika bersiar-siar di taman rekreasi itu tidak mustahil mereka adalah pasangan kekasih .

Malah, reaksi Emma yang menampar Kamal juga jelas menunjukkan pelakon jelita itu cemburu dengan tindakan Kamal yang memerhatikan gadis terbabit. 

Sementara itu, Kamal ketika dihubungi enggan mengulas mengenai kejadian itu, manakala Emma pula gagal dihubungi apabila telefon bimbitnya tidak dapat dihubungi . 





0 comments:

Post a Comment