ads

Sunday, December 14, 2014

Filled Under:

MESTI TENGOK VIDEO !! Begitu Hebat Keagungan Tuhan , Lelaki Berjalan Di Atas Tasik Beku Umpama Kaca Di Slovakia !!


Memang cukup mengkagumkan malah rata-rata mengakui kehebatan kekuasaan tuhan yang cukup hebat dengan apa yang mereka lihat . 

Beberapa orang pengembara telah menemui sebuah tasik di kawasan pergunungn Tatras di Slovakia yang telah beku dengan air tasiknya yang cukup jernih bagaikan meniti di atas permukaan kaca  .
Pengembara yang dimaksudkan ialah Thomas Nunuk dan rakan-rakannya yang bertindak memberanikan diri untuk berjalan di atas air tasik yang beku itu yang memaparkan imej dasar tasik yang cukup mempersonakan .
Di dalam klip video yang telah dimuatnaik di laman Youtube pada 8 Disember lalu , ia kelihatan seperti mereka telah meniti di atas udara, memetik laporan  yang dikeluarkan The Huffington Post.
         

Video berkenaan juga turut menimbulkan pelbagai persoalan dan ada yang mendakwa ianya hanyalah paslu namun seorang pelancong yang berpengalaman dari Slovakia, Igor Ludma, dia memberitahu The New York Daily bahawa ianya  adalah video yang sebenar.
Ia mungkin terjadi jika suhu udara di sana jatuh dari pada sederhana sejuk kepada tahap beku dengan mendadak, apa yang paling penting tiada salji yang boleh menjadikan permukaan ais di tasik itu kabur.
“Kami memang pernah mengalami perubahan suhu sebegitu yang mungkin dapat menjelaskan kejadian yang berlaku ,” kata Igor.
Menurutnya lagi, ais itu berukuran setebal 2 sentimeter dan kekukuhannya mampu menampung berat seorang lelaki dewasa . 

-mynewshub





0 comments:

Post a Comment