ads

Thursday, December 11, 2014

Filled Under:
,

MESTI TENGOK VIDEO !! Keajaiban Pelukan Ibu, Bayi Disangka Mati Hidup Kembali !!


Hati wanita mana yang tidak luluh tatkala anak yang dilahirkan tiba-tiba tidak mempunyai denyutan jantung dan tidak bernafas.
Pastinya hancur luluh hati seorang ibu apabila menerima berita kematian zuriat yang di nanti-nantikan selama ini, meskipun percaya Allah menjanjikan syurga buat anak-anak kecil ini.
Ini adalah merupakan satu kisah benar yang amat memilukan lagi mengejutkan seluruh dunia.

Seorang ibu yang baru melahirkan sepasang anak kembar pada mulanya terpaksa menerima salah seorang anaknya tidak bernafas ketika dia dilahirkan.
Namun, tiada siapa mampu menolak keajaiban yang berlaku hasil doa seorang ibu.
Dikhabarkan, ketika ibu memeluk anaknya buat kali terakhir sambil menangis dan berdoa, berlaku satu keajaiban apabila anak yang disangka sudah meninggal dunia itu tiba-tiba kembali bernafas kembali dan kedengaran tangisan seorang bayi.
Para doktor dan kakitangan hospital yang melihat kejadian tersebut, turut menangis dan tersentuh melihat akan keajaiban yang berlaku .
Para ulama menafsirkan bahawa kejadian tersebut adalah bukti kekuasaan Allah, selain dari segi Sainsnya kehangatan tubuh seorang ibu serta bunyi degupan jantungnya mampu memberi pengaruh positif buat si anak.
Ibu, sememangnya insan yang dianugerahkan oleh Ilahi mempunyai naluri yang cukup istimewa terhadap anak yang dikandungnya.

Jom kita saksikan video yang cukup menyentuh hati .
            




0 comments:

Post a Comment