ads

Sunday, October 4, 2015

Filled Under:

JOM BACA WAHAI ISTERI !! Ketahui Kelebihan Tidur Berbantalkan Lengan Suami !!


Daripada bancian yang dijalankan ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun mereka berkahwin. Hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan mereka .


Namun begitu tahukah kaum hawa , bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak suami boleh mengaktifkan hormon isteri hingga mereka merasa damai dan tenang bila bersama .


Hakikatnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero yang paling aktif sekali .
Oleh yang demikian ,  para isteri perlulah ketepikan bantal-bantal anda, dan tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya .
Tidak dapat dinafikan anda akan memperoleh pengalaman yang cukup damai dan tenang.
Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda ..

Dan berdasarkan dari kajian itu juga , menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap tidur yang lena .

Oleh yang demikian , peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda semua , biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang cukup di senangi kaum wanita.
Oleh itu , pada isteri-isteri semua anda semua praktikan diri agar tidur di atas lengan suami anda .





0 comments:

Post a Comment