ads

Monday, January 26, 2015

Filled Under:

MESTI TENGOK GAMBAR !! Wajah Gadis Remaja Ini Seiras Watak Elsa Dalam Filem Animasi FROZEN !!


Kehidupan seorang remaja cantik Anna Faith Carlson, 18, sudah mula berubah pada masa kini . Dia yang mempunyai wajah seiras dengan watak kartun Elsa dalam filem Frozen kini mula menjadi terkenal.

Kini Carlson telah menggunakan tarikan yang ada pada dirinya untuk menghiburkan kanak-kanak dan pesakit kanser di hospital dengan menggunakan wajahnya yang seiras dengan watak animasi tersebut .

Disamping itu juga , dia berharap akan mendapat tempat dalam rancangan di ABC `’Once Upon A time’ yang akan menambah lagi watak Elsa sebagai karakter pada musim hadapan .

Dia menceritakan bagaimana dia mula menjadi sensasi internet, Carlson berkata, ibu dan rakan baiknya telah meminta agar dia bergambar berdekatan dengan poster Elsa di sebuah pusat beli belah.




Pada mulanya saya enggan kerana saya kelihatan selekeh namun mereka memaksa saya bergambar bersama poster tersebut,’’ ujarnya .

Gambar tersebut kemudiannya telah dimuat naik di dalam laman instagram dan ia ia kemudiannya tersebar, dan secara tidak langsung menjadikan Carlson terkenal dengan sekelip mata.



Dia kini juga kerap menerima emel daripada peminatnya dan kesempatan itu digunakan Carlson untuk memasarkan dirinya untuk lebih popular .

Setiap kali dia membuat persembahan, Carlson akan ditemani oleh adiknya  Lexie yang memegang watak Princess Anna, dan jika Lexie sibuk maka kawan rapatnya akan mengambil alih sebagai penemannya .







0 comments:

Post a Comment