ads

Sunday, January 11, 2015

Filled Under:

MESTI BACA !! 10 Ciri-ciri Si Dia Benar Mencintai Anda !!


1. Walaupun jika kamu sudah memiliki teman istimewa , dia tidak akan perduli kerana baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi pilihan dalam hatinya .


2. Orang yang mencintai kamu akan selalu ingin tahu apa yang kamu lalui pada setiap harinya . Dia akan sentiasa mengambil berat tentang dirimu .

3. Orang yang mencintai diri kamu akan sentiasa mengirimkan SMS seperti ’selamat pagi’ , ’have fun’ , ’selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain, walaupun kamu tidak membalas setiap SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itu dia dapat menyatakan cintanya pada kamu .


4. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu seadanya, dan di hati dan matanya hanya kamu sahaja yang sering berlegar dalam fikirannya .

5. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap perkara yang dia lalui bersama kamu, walaupun mungkin kejadian itu kamu sendiri sudah melupakannya, kerana baginya saat-saat itu adalah saat yang cukup berharga buatnya .

6. Jika seseorang itu mencintai kamu dia tidak akan mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Dia juga akan selalu bahagia jika melihat kamu juga bahagia.



7. Orang yang mencintai kamu akan cuba memberikan suatu barang miliknya yang mungkin akan membuatkan kamu merasa biasa, namun baginya barang itu sangat istimewa buatnya .


8. Orang yang mencintai kamu akan belajar cara menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, karena dia ingin mengetahui segala kegemaran kamu .

9. Jika kamu sedang menghadapi ujian, dia akan sentiasa bertanyakan kamu malah akan sentiasa memberikan sokongan moral buat diri kamu .

10. Orang yang benar-benar mencintai kamu akan selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan kata-kata itu  kamu sendiri lupa bahawa kamu pernah mengungkapnya.





0 comments:

Post a Comment