ads

Monday, November 24, 2014

Filled Under:

MESTI TENGOK 9 GAMBAR !! Anak Model Popular Ikut Jejak Ibu !!


Inilah dia anak perempuan model terkenal , Cindy Crawford, Kaia Gerber, 13, yang dikatakan telah mengikut jejak langkah ibunya apabila menjadi penghias muka depan majalah Teen Vogue pada masa kini .

Pada sesi fotografinya juga dia kelihatan sangat mudah dan dia mampu memberikan gaya terbaik dan faham dengan konsep yang diinginkan. 

Kaia juga dikatakan mempunyai bakat besar sama seperti ibunya. Jika sebelum ini, Kaia juga pernah menghiasi majalah Young Versace ketika usianya menjangkau 10 tahun.

Dalam temubual dengan Teen Vouge, Kaia juga berkata, ibunya tahu kecenderungannya dalam bidang peragaan dan banyak memberi nasihat bagaimana mahu berdepan dunia peragaan yang kian mencabar .

"Nasihat dari ibu sudah memadai. Dia sangat terkenal dalam bidang itu dan pasti dia akan dapat membimbing saya untuk berjaya seperti dia.

"Apabila dia menemani saya menjalani fotografi, ibu tidak dapat menahan diri untuk berdiam saja. Kalau gaya yang saya lakukan kurang sesuai mahu pun kelihatan kekok, ibu orang pertama yang tegur dan meminta saya mengubah posisi tangan, kaki mahupun postur tubuh," ujarnya.

Bukan hanya Kaia, malah abangnya, Presley, 15, juga dikatakan cenderung ke arah bidang yang sama. Dalam satu majlis peragaan pakaian, abangnya juga mengajak Kaia turut sama memperagakan pakaian mereka.

Malah Kaia turut menggayakan rekaan Roberto Cavalli. Pakaian itu sebenarnya ditempah khas buat Cindy. Gaun itu hanya paras betis Cindy, tetapi labuh apabila Kaia yang menyarungkannya .















0 comments:

Post a Comment