ads

Monday, March 7, 2016

Filled Under:

MEMANG PELIK !! Isteri Mempunyai 5 Orang Suami Dalam Masa Yang Sama !! TAK PERCAYA !!


# Bagi Rajo Verma, 21, ianya bukan sesuatu yang pelik malah dia menerima perkara berkenaan dengan hati terbuka, selaras dengan adat yang diamalkan oleh kedua orang tuanya .

Dia yang kini menetap di sebuah rumah yang hanya mempunyai sebuah bilik bersama lima suaminya itu.

Rajo akan tidur dengan mereka mengikut giliran .

#Dia yang kini mempunyai seorang anak lelaki berusia18 bulan , namun Rajo sendiri tidak mengetahui siapakah bapa kepada anaknya itu.

 “ Pada mulanya saya merasa sedikit pelik namun ia menjadi kebiasaan. Tidak ada pilih kasih terhadap semua suami saya .

“ Kami juga tidak mempunyai katil, hanya selimut yang diletakkan di atas tilam,’’ ujarnya lagi .

#Jelas Rajo lagi, ibunya sendiri mengahwini tiga beradik, justeru dia tahu dia akan mengalami perkara sama apabila dewasa kelak...

“Saya tahu saya terpaksa menerima mereka semua sebagai suami saya,’’ katanya.
Rajo juga menyifatkan dirinya bertuah kerana mendapat perhatian yang lebih daripada suami-suami, berbanding kebanyakan isteri yang lain.

Dalam pada itu, Guddu, 21, merupakan suami pertama Rajo berkata, mereka semua menjalin hubungan seks dengan Rajo.

“ Saya tidak pernah cemburu. Kami semua adalah satu keluarga yang bahagia.’’ katanya lagi.

#Memang mengikut adat di kampung berkenaan, Rajo perlu menjadikan semua adik beradik berkenaan termasuk Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26 dan Dinesh, 18, sebagai suaminya ...

Dinesh yang dikahwininya tahun lepas ketika lelaki itu berusia 18 tahun...

#Sementara itu , Bajuu pula berkata dia menganggap Rajo sebagai isterinya dan tidur dengan wanita itu sama seperti adik beradiknya yang lain../

..Rajo berkata , memasak dan mengemas rumah selain menjaga anak mereka manakala dia dan adik beradiknya keluar bekerja di Dehradun yang terletak di utara India./








0 comments:

Post a Comment