ads

Monday, January 26, 2015

Filled Under:

MESTI BACA !! Guru Cantik Ini Dikecam Menjadi Seorang Pendidik...Mengapa !!


Memang ianya cukup luar biasa apabila bekas model Playboy yang bertukar kerjaya menjadi seorang guru dan dia kini berdepan risiko dibuang kerja selepas dia dilaporkan gagal hadir ke sekolah, setelah mengalami kecederaan tulang belakang ketika membintangi program realiti, ‘Rendezvous in Paradise’.
Kegagalan Doris Kemptner, 25, yang juga merupakan bekas Miss Vienna, memutuskan untuk mengajar, telah mencetuskan kemarahan ramai penduduk di kawasannya bertugas .
Malah wakil rakyat kawasan itu telah dihujani dengan pelbagai surat dan emel daripada orang ramai yang marah dengan Kemptner dan mereka menyifatkan dia tidak sesuai untuk menjadi guru kerana latar belakangnya yang dianggap kurang bermoral .





Dia yang juga memiliki ijazah dalam bidang falsafah, psikologi dan sains nutrisi dari Universiti Vienna bagaimanapun bertekad untuk berdepan dengan mereka yang mengkritiknya kerana baginya tidak salah untuk meneruskan kerjayanya dalam pendidikan  .
Saya tidak hadir ke sekolah hanya dalam masa empat jam sahaja disebabkan doktor memaklumkan bahawa saya tidak boleh terbang (menaiki kapal terbang).
Saya tidak tahu kenapa saya diserang sebegini rupa tapi saya tahu akan ada yang cemburu,’’ katanya.
Kemptner menjadi model Playboy pada bulan April 2009 dan pada 2012 dan dia kini menjadi model muka depan majalah Playboy untuk edisi Belanda .




0 comments:

Post a Comment