ads

Friday, November 21, 2014

Filled Under:

MESTI TENGOK !! Jejaka Hensem Ubah Muka Menjadi Platipus ..Cukup Mengejutkan !!


Dia adalah seorang fanatik seni ubah suai tubuh dimana dia telah menghabiskan hampir tujuh tahun untuk mengubah dirinya menjadi seekor platipus.


Jenya Bolotov telah berjaya merenggangkan lapan bahagian mukanya kerana mahu kelihatan seperti mamalia seperti itu dan mengatakan 'inilah yang saya sentiasa inginkan . Secara zahirnya, saya sekarang adalah haiwan platipus. Dalamannya pula saya lebih kepada seekor burung ,"ujarnya lagi .

Platipus  adalah semangat saya dan inilah yang sering muncul dalam mimpi saya," tambahnya lagi .

Antara pengubahsuaian yang telah berjaya dilakukannya termasuklah membuat lubang pada kedua-dua sisi hidungnya, memasang palam gergasi pada bibir untuk dijadikan paruh, memasukkan lubang ke dalam septum dan merenggangkan telinga hingga ke paras bahu.




Dia yang juga masih bujang berkata: "Saya suka platipus, rupa haiwan itu dan juga perkataan 'platipus' itu sendiri ,"ujarnya .

-Agensi 





0 comments:

Post a Comment