ads

Sunday, November 2, 2014

Filled Under:

JOM TENGOK GAMBAR !! Tempayan Putih Ini Dikatakan Mempunyai Kuasa Ajaib !!


Mungkin tajuk kali ini agak aneh seperti satu kisah dongeng bukan? Tetapi teruskan scroll jari anda  pada skrin gajet anda kerana kisah ini mungkin amat menarik sekali untuk di kongsikan bersama .

Sewaktu kecil dahulu kita sering di ceritakan dengan pelbagai bahan bacaan termasuklah buku alam fantasi .

Anda ingin tahu kisah Tempayan Putih Ajaib ini?  baiklah saya akan menceritakan serba sedikit bagaimana Tempayan putih ajaib ini boleh menjadi terkenal .

Ianya telah diceritakan oleh seseorang dilaman sosialnya . Jom kita baca kisah yang ditulis olehnya .

Al kisahnya seawal pagi lagi saya bangun dari tidur dan seperti biasa apabila sudah bangun mestilah ke bilik air untuk mandi bukan?



Ke ada yang bangun pagi tak tak beralih tempat dari katil sampai tengah hari akibat leka main gajet ni? hehe..

Baiklah sambung kembali, ketika kaki ini melangkah untuk ke bilik air melalui ruang dapur, bebola mata ku terfokus sesuatu di luar pintu dapur.

Ianya seakan-akan tempayan dan berwarna putih,di dalam hati,.


"Eh! bila masa pulak diaorang beli tempayan ni? padahal malam tadi cari kucing di luar melalui pintu tersebut namun tidak pula kelihatan tempayan itu.



Lantas kaki ini berpatah balik ke bilik dan mencapai handphone untuk menghubungi ahli keluarga yang lain yang mana pada masa itu mereka semua keluar.

Hampir 10 minit juga saya menghubungi mereka bertanya dan anda mahu tahu apakah jawapan mereka?

Ini yang menimbulkan rasa  cuak kerana mereka mengarahkan jangan di usik tempayan tu..tunggu sehingga mereka pulang maka terpaksa lah menunggu mereka sambil mengurung diri di dalam bilik.

Begitulah kisah yang diceritakan oleh penulis dalam laman sosialnya .





0 comments:

Post a Comment