ads

Saturday, May 10, 2014

Filled Under:

SENSASI !! Pengadil Wanita Cantik Ini Jadi Sensasi Di Laman Sosial...


Jarang kita mendengar pengadil mendapat perhatian dan menjadi sensasi di laman-laman sosial , kecuali jika dia melakukan sesuatu yang menyebabkan pemain atau penyokong pasukan bola sepak tidak berpuas hati dalam permainan tersebut.
Namun berbeza pula dengan Fernanda Colombo Uliana, apabila dia menjadi perhatian disebabkan memiliki raut wajah yang cantik dan badan yang menarik .
Jika diperhatikan Wanita berusia 25 tahun itu adalah penolong pengadil di Brazil, namun dia telah menjadi tumpuan ketika perlawanan Copa do Brasil ketika Sao Paulo menewaskan CRB 3-0 .
Walau bagaimanapun , Uliana juga merupakan antara wanita yang berjaya menempatkan diri dalam bidang yang didominasikan oleh lelaki ini, tidak mahu dikenali kerana tugas yang dijalankannya.
Bukan sahaja terkenal disebabkan rupa paras semata-mata tetapi mahu dikenali dengan kehebatannya dalam membuat keputusan tepat dalam perlawanan .
Berdasarkan info Helena Costa juga pernah menjadi wanita pertama yang mengetuai salah satu kelab dalam liga Eropah, iaitu Clermont Foot yang berpengkalan di Perancis .












0 comments:

Post a Comment