ads

Friday, March 14, 2014

Filled Under:

SENSASI!! Biodata Zarema Zainal, isteri kedua Aidil Zafuan...


Dengan memilih 14 Mac 2014 sebagai tarikh untuk disatukan menjadi pasangan suami isteri yang sah, Aidil Zafuan dan Zarema Zainal dilihat tersenyum lebar sepanjang majlis akad nikah yang berlangsung di kediaman pengantin perempuan pada awal pagi semalam .
\
Namun begitu tahniah sekali lagi penulis ucapkan kepada kedua mempelai meskipun ianya merupakan perkahwinan kali kedua buat Aidil Zafuan namun Aidil kelihatan teruja memandangkan tidak pernah merasainya ketika bernikah dengan bekas isterinya , Rita Rudaini.

Bagi Zarema Zainal pula, dia semestinya yang paling bersyukur. Maklumlah, hubungannya dengan Aidil sentiasa dipandang negatif oleh golongan masyarakat sehingga nama mereka berdua tidak pernah lekang mendapat tomahan dan kritikan di laman-laman sosial.

Apa-apa pun semoga dengan penyatuan pasangan ini, mereka tidak lagi menjadi sasaran dan kritikan orang ramai di laman-laman sosial pada masa akan datang . Di sini, penulis sertakan sedikit biodata ringkas Zarema Zainal isteri kepada Aidil Zafuan .

Nama Penuh          : Zarema Zainal
Nama Panggilan     : Emma Zainal
Umur                    : 22 Tahun
Status Ibubapa      : Anak seorang datuk (Bekas ahli politik Klang)
Asal                     : Pandamaran Klang, Selangor
Bekas kekasih        : Noh Hujan
Pekerjaan              : Menganggur
Keperibadian         : Seorang yang agak nakal dan sosial
Abang Ipar            : Khalid Jamlus (Bekas pemain bola sepak)











0 comments:

Post a Comment