ads

Tuesday, February 11, 2014

Filled Under:

Sharnaaz Ada tatu Naga Dibadannya !!


Terkejut apabila ternampak gambar-gambar bertatu penuh di badan & lengan pelakon, Sharnaaz Ahmad dalam laman sosial Instagram.

Apa yang pelik , kenapa tiba-tiba Sharnaaz yang beragama Islam itu boleh membuat tatu sebegitu kan? Namun siasat punya siasat ianya hanya tatu sementara bukan kekal & Sharnaaz lakukan hanya untuk membintangi drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta.

Dalam drama tersebut Sharnaaz yang nama wataknya Jebat seorang ketua gangster & patutlah dia perlu bertatu penuh berbentuk Naga sebagai tanda ahli kumpulan gangster itu dalam drama tersebut.

Tapi  melihat ke dalam komen foto yg dimuat naik di Instragram itu ada juga yg tidak berkenan & Sharnaaz kemudian turut membalas yg dia lakukan sebegitu demi kerjanya.

Yelah, tak salah pun jika dia lukis tatu sementara itu jika mahu menyesuaikannya dengan watak, asalkan ianya tidak melampaui batas.

Apa-apa pun,  ramai juga rakan-rakan  yg suka sangat tengok Sharnaaz & Nelydia Senrose dalam drama tersebut. Katanya pasangan ini sangat serasi & romantik digandingkan bersama.









0 comments:

Post a Comment