ads

Saturday, February 8, 2014

Filled Under:

Seksi Tak Semestinya Murah - Lana Nordin


LANA Nordin menegaskan seksi itu bukan murahan'. Memiliki tubuh badan dengan ukuran 36-24 dan 36 pasti membuat ramai yang tertarik memandangnya.

Apa yang perempuan ingin tahu, macam mana boleh mengekalkan badan seperti Lana7 Yang lelaki pula tentu ada bermimpi mahu mendampinginya.

Namun ada juga lelaki yang keterlaluan, bila melihat perempuan yang memiliki tubuh menggiurkan, mulalah mahu berpacaran untuk 'berseronok'. 

Namun Lana yang pernah digelar Pamela Anderson Malaysia kerana imejnya itu, menolak angan-angan lelaki buaya ini .

"Mereka yang berfikiran negatif terhadap saya kerana seksi, adalah silap. Betul saya suka melaram seksi sebelum ini. Sebab sejak dulu, saya suka tampil bergaya menarik.

"Saya bersyukur sejak dulu wajah saya tak ada jerawat. Saya menjaga kulit dan tubuh badan dengan penuh minat. Soal pakaian saya suka cuba macam-macam fesyen.

"Memang ada lelaki yang miang dan memikirkan 'perkara lain' bila berkawan dengan saya. Tapi minta maaflah ya, Saya jenis murahan , tahu menjaga diri saya
," katanya.




0 comments:

Post a Comment